Flashnews
C'est l'été !! Regardez une dernière fois votre Yearbook 2019 et venez chanter danser profiter tout l'été dans un festival de folie ! Et n'oubliez pas votre nouveau MAG SOS ♥️

Fiches de liens

Saoirse, Mercy, Riley et Lily ont besoin de vous alors n'hésitez pas à aller leur proposer des liens !
Samuel, Isaac, Thomas et Gabriel veulent des amis alors allez jeter un coup d'oeil à leurs recherches ♥️

Newsletter numéro 44
Venez découvrir toutes les nouveautés du forum dans ce sujet et n'hésitez pas à laisser un petit commentaire love2
Un vote toutes les deux heures, ICI & ICI & ICI & ICI !
Une fois que c'est fait, venez poster dans ce sujet pour gagner 15$ Jacob E. Peters - @Jpeters - Page 2 1529876038
GMA recrute un animateur !
Si vous êtes intéressé, rendez-vous dans ce sujet love2
Scent of Scandals #35
SOS fait peau neuve ! Allez voir le nouveau Mag !
Intrigues de l'été
La nouvelle intrigue vous attend par icilove2

Partagez

Jacob E. Peters - @Jpeters

GOOD MORNING AMERICA :: Communication world
 :: Cell Phones :: Instagram
Sidney A. Pettersen
général
J'ai posté : 1291 messages et j'ai : 106 dollars d'activité. Sinon, il paraît que : Hailey Baldwin et pour finir je crédite : ASTRA

Ven 26 Avr - 0:19
Jacob E. Peters - @Jpeters - Page 2 1412875893-1400971767-front-01
Jacob E. Peters - @Jpeters - Page 2 VBE8CV7Jpeters.
 Warner Bros Studio, Burbank, USA
Jacob E. Peters - @Jpeters - Page 2 X87jzru

10k
 Jpeters Keep calm, breathe, keep calm, breathe #firsttalkshow #yesitsellendegeneres #icantbecalm #soexcited

sidneyarriston AHHHHHHHHH IM SO PROUD OF YOU, LOVE YA DONT FORGET ME NOW YOURE FAMOUS ! Jacob E. Peters - @Jpeters - Page 2 1271436287

- - On s'déshabille du regard, les yeux dans les yeux en silence, et c'est tellement plus excitant que de baiser sans sentiments.
Jacob E. Peters
général
J'ai posté : 917 messages et j'ai : 698 dollars d'activité. Sinon, il paraît que : Logan Lerman et pour finir je crédite : Ishtar

Ven 26 Avr - 17:27
 Warner Bros Studio, Burbank, USA

10k
 Jpeters Keep calm, breathe, keep calm, breathe #firsttalkshow #yesitsellendegeneres #icantbecalm #soexcited

sidneyarriston AHHHHHHHHH IM SO PROUD OF YOU, LOVE YA DONT FORGET ME NOW YOURE FAMOUS ! Jacob E. Peters - @Jpeters - Page 2 1271436287
Jpeters I will never forget the best friend ever !  :omfg:

Jacob E. Peters
général
J'ai posté : 917 messages et j'ai : 698 dollars d'activité. Sinon, il paraît que : Logan Lerman et pour finir je crédite : Ishtar

Ven 3 Mai - 13:19
  New York, New York

19k
  Jpeters Weekly lunch with my amazing best friend  inloves @sidneyarriston #luckyme #bff #mexicanlunch

Sidney A. Pettersen
général
J'ai posté : 1291 messages et j'ai : 106 dollars d'activité. Sinon, il paraît que : Hailey Baldwin et pour finir je crédite : ASTRA

Sam 4 Mai - 12:07
  New York, New York

19k
  Jpeters Weekly lunch with my amazing best friend  inloves @sidneyarriston #luckyme #bff #mexicanlunch

sidneyarriston oh god, i look like a potato here... i love you but you kill my vibes with this one Jacob E. Peters - @Jpeters - Page 2 1271436287

- - On s'déshabille du regard, les yeux dans les yeux en silence, et c'est tellement plus excitant que de baiser sans sentiments.
Jacob E. Peters
général

Sam 4 Mai - 12:27
 New York, New York

19k

sidneyarriston oh god, i look like a potato here... i love you but you kill my vibes with this one Jacob E. Peters - @Jpeters - Page 2 1271436287
Jpeters Everyone loves potatoes  Jacob E. Peters - @Jpeters - Page 2 3875634582 You look perfect, don't worry !

Jacob E. Peters
général

Dim 5 Mai - 21:28
 New York, New York

17,5k
 Jpeters One day you take the wrong course and instead of cooking you find yourself in pastry course. You want to arrive on time but it's missed, and you end up with a default duo. Your partner spills rum on you and invites you to have a drink to apologize. Some people call it coincidence, I would to call it luck. You see her again, once, then twice. You're starting to feel something. You discover her. From every angle. Then she walks away. You miss her. Oh yes, you really miss her. Finally you find her again. Her lips, her smile, her eyes, her voice, her tenderness. All of it. Every day you find her a more and more beautiful. Every day your feelings grow. Every day you're afraid of losing her. And then you realize you never want to let her go. That you want to wake up every day by her side, share her daily life, love her past and be part of her future. That she's the only one.  love2 @DeafinitelyKea #letmeintroduceyoumywonderfulgf #dontcareaboutsos #sheisperfect

Sidney A. Pettersen
général

Dim 5 Mai - 22:14
 New York, New York

17,5k
 Jpeters One day you take the wrong course and instead of cooking you find yourself in pastry course. You want to arrive on time but it's missed, and you end up with a default duo. Your partner spills rum on you and invites you to have a drink to apologize. Some people call it coincidence, I would to call it luck. You see her again, once, then twice. You're starting to feel something. You discover her. From every angle. Then she walks away. You miss her. Oh yes, you really miss her. Finally you find her again. Her lips, her smile, her eyes, her voice, her tenderness. All of it. Every day you find her a more and more beautiful. Every day your feelings grow. Every day you're afraid of losing her. And then you realize you never want to let her go. That you want to wake up every day by her side, share her daily life, love her past and be part of her future. That she's the only one.  love2 @DeafinitelyKea #letmeintroduceyoumywonderfulgf #dontcareaboutsos #sheisperfect

sidneyarriston
can't wait to see the text for the six months if you already give that content ! Jacob E. Peters - @Jpeters - Page 2 1088057866 #imhappyifyourehappy

Jacob E. Peters
général

Dim 5 Mai - 22:40
New York, New York

17,5k
Jpeters One day you take the wrong course and instead of cooking you find yourself in pastry course. You want to arrive on time but it's missed, and you end up with a default duo. Your partner spills rum on you and invites you to have a drink to apologize. Some people call it coincidence, I would to call it luck. You see her again, once, then twice. You're starting to feel something. You discover her. From every angle. Then she walks away. You miss her. Oh yes, you really miss her. Finally you find her again. Her lips, her smile, her eyes, her voice, her tenderness. All of it. Every day you find her a more and more beautiful. Every day your feelings grow. Every day you're afraid of losing her. And then you realize you never want to let her go. That you want to wake up every day by her side, share her daily life, love her past and be part of her future. That she's the only one. love2 @DeafinitelyKea #letmeintroduceyoumywonderfulgf #dontcareaboutsos #sheisperfect

sidneyarriston
can't wait to see the text for the six months if you already give that content ! Jacob E. Peters - @Jpeters - Page 2 1088057866 #imhappyifyourehappy
jpeters
I was waiting for you comment Jacob E. Peters - @Jpeters - Page 2 1088057866 Let's have a beer tomorrow, I'll explain you everything
Jacob E. Peters
général

Mer 8 Mai - 3:16
New York, New York

20,6k
Jpeters My boys Jacob E. Peters - @Jpeters - Page 2 508197952  :omfg: #altairandbenji #trustmetheyloveachother #kungfufighting #hugtime

Jacob E. Peters
général

Sam 18 Mai - 15:20
New York, New York

16,9k
Jpeters Nuggets contest  Jacob E. Peters - @Jpeters - Page 2 2470623508 #fastfoodaddict #busysaturday #thanksmarcforthephoto #altairhadalmosthalfofthebox

Contenu sponsorisé
Jacob E. Peters - @Jpeters
Page 2 sur 4
Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, 4  Suivant